Zure lanerako inspirazioa behar al duzu?
#greenfluencer hauek beraien ideiekin mundua aldatzen ari dute jadanik sare sozialen bidez!
Bota begirada bat, ziur bonbilla ekologikoa piztuko zaizula!
COLEMAN
Klimaren aldeko aktibista. #GiveAir kanpainaren sortzailea, behartsuetan aire-garbigailu bat instalatzeko diru kantitate haundiak batzea lortu duena. Horretaz gain, US Youth Climate Strike erakundearen kofundatzailea da; krisi klimatikoaren inguruko kontzientzia piztu eta hari aurre egiteko ekintzak exijitzeko lan egiten duen irabazi asmorik gabeko erakundea. Benetako #greenfluencer bat!
GUALINGA
Giza-eskubideen aldeko aktibista eta anbientalista. 19 urte baino ez zituela, bere jatorrizko lekua den Amazoniaren, eta bertan bizi diren herri indigenen eskubideen defendatzaile; bere profil sozialen bitartez zio honi mundu mailako hedapena eman dio, are korporazio handiei aurre eginez eta ingurumenari buruzko gilur ugaritan parte hartuz.
VILLASEÑOR
Kaliforniako 16 urteko aktibista gazte hau, ingurumenaren aldeko dibulgazio eta kontzientziaziorako, 20 herrialdetan baino gehiagotara iritsi den @EarthUprising erakundearen sortzailea da. Bere “Youth-led climate education” lemapean, mundu mailako lider ekologista bilakatzera iritsi da.
SLAT
Jatorriz Herbereetakoa, asmatzailea eta ingurumenaren aldeko teknologia-enpresa batetako ekintzailea, orain bertako CEO delarik. 16 urterekin The Ocean CleanUp fundazioa sortu zuen, ozeanoetako plastikoa garbitzeko aurrerakuntza teknologikoen sorrerara bideratutako enpresa. Sormenak mugak gainditzen ditu!
THE PLANET
Erakunde honetan, oxigenoa sortu eta CO2-a murrizteko, bolondresak mundu guztian zehar zuhaitzak landatzeaz arduratzen dira. Gainera, erakundearen Instagrameko profilean, landareek ingurumenean duten garrantziari buruzko dibulgazio eta sentzibilizazio lanak daramatzate aurrera. Milaka zuhaitz landatu dituzte jadanik!
Ekimen ugari jarri ditu abian urte hauetan. Ekimenak honakoetara bideratuta daude: gizarte-ekintzailetza bultzatzera (horregatik sortu zuen honako aholkularitza-enpresa hau: El hervidero de ideas); kontsumo arduratsugoa sustatzera (horretarako diseinatu zuen plataforma hau: Consume con coco —60 marka arduratsu eta etiko baino gehiago daude bertan—); eta bizimodu kontzienteagoa eta jasangarriagoa nola izan irakastera (eta hori liburu honetan erakustea erabaki zuen: Cambia el mundo).